- Dezinsecție (7)
În atenția crescătorilor de albine și animale
Vă aducem la cunoştinţa că în data de 07.07 – 13.07.2025, în functie de starea vremii, se vor face tratamente in comuna Corbeanca pentru combaterea insectelor de disconfort (tantari adulti).
Acţiunea se va face terestru , prin pulverizare cu instalatiile montate pe autoutilitare in intervalul orar 22:00-05:00 cu produsul produsul STING, substanta activa permetrin, piperonil butoxid , prallethrin ce face parte din grupa principala 3, tip 18 care actioneaza prin contact si ingestie in doza de 30 ml/ha , pe strazile si spatiile verzi din interiorul localitatii şi este toxic pentru albine, pesti, vietati acvatice sau plante asa cum reiese din adresa nr. 17897/30.06.2025 a Directiei de Dezinsectie si Ecologizare Mediu si inregistrata la Primaria comunei Corbeanca sub nr.194/17400/(R33)5508/A1 din 30.06.2025 .Tratamentul se efectuează în prima zi din intervalul mentionat în adresă.
Pentru informatii suplimentare vă rugăm să vă adresati la numerele de telefon:- 021-35.140.34 – Sediu S.J.D.E.M. ILFOV;
- 0743-445.445 – Director Nedelcu Mara;
- 0751-228.965 – Sef Centru Geanta Mihai;
- 0733-937.648 – Viceprimar, Primaria Comunei Corbeanca.
Viceprimar, Nicolae Mihăilescu
- Începerea proiectului PNRR – Dotarea unităților de învățământ din comuna Corbeanca
Proiectul „Dotarea unităților de învățământ din comuna Corbeanca, județul Ilfov”, cod F-PNRR-Dotari-2023-5235, finanțat în cadrul PNRR prin Pilonul VI. Politici pentru noua generație \ Componenta C15: Educație \ Reforma 4. Crearea unei rute profesionale complete pentru învățământul tehnic superior\Investiția 13. Echiparea laboratoarelor informatice din școlile de educație si formare profesională (EFP) și \Investiția 14. Echiparea atelierelor de practică din unitățile de învățământ profesional și tehnic și Reforma 5. Adoptarea cadrului legislativ pentru digitalizarea educației\Investiția 9. Asigurarea echipamentelor și a resurselor tehnologice digitale pentru unitățile de învățământ precum și Reforma 6. Actualizarea cadrului legislativ pentru a asigura standarde ecologice de proiectare, construcție și dotare în sistemul de învățământ preuniversitar\Investiția 11. Asigurarea dotărilor pentru sălile de clasă preuniversitare și laboratoarele/atelierele școlare, este implementat de către UAT Comuna Corbeanca, JUDEȚUL ILFOV, în calitate de beneficiar.
VALOAREA FINANȚĂRII NERAMBURSABILE: valoare totală este de 1.573.978,49 lei, din care valoarea eligibilă din PNRR este în cuantum 1.322.671,00 lei, valoarea TVA eligibil aferentă este de 251.307,49 lei.
OBIECTIVUL GENERAL AL PROIECTULUI este acela de a asigura un proces educațional de calitate, modern și incluziv pentru elevii ȘCOLII GIMNAZIALE NR 2 TAMAȘI CORBEANCA, prin dotarea cu echipamente digitale, mobilier și materiale didactice.
GRUP ȚINTĂ: 809 ELEVI SI 47 CADRE DIDACTICE
DURATA DE IMPLEMENTARE A INVESTIȚIEI: 01.09.2023 până la 30.09.2025.
- Se convoacă Consiliul Local al comunei Corbeanca în ședință extrordinară pentru data de 30.06.2025 ora 16:00
Ședința va avea loc la clădirea Casa Tineretului din satul Ostratu, comuna Corbeanca, județul Ilfov, având următoarea ordine de zi:
1. Proiect de hotărâre privind constatarea încetării prin ajungere la termen a Contractului de concesiune nr. 01/15.04.2010, încheiat cu Art Phalaenopsis S.R.L., astfel cum a fost modificat prin Actul adițional nr. 1/06.02.2020 și privind promovarea demersurilor legale pentru intrarea în posesia imobilului teren (obiectul concesiunii) din Comuna Corbeanca, Șos. Unirii nr. 189A, județ Ilfov, aflat în domeniul public al Comunei Corbeanca.
Inițiator: Primarul comunei Corbeanca, domnul Apăteanu Ștefan Adrian.
Avizare: Comisii 1, 2 și 3.2. Proiect de hotărâre privind aprobarea Contractului de delegare în gestiune directă a serviciului subvenționat de transport public local de persoane în Comuna Corbeanca, județul Ilfov.
Inițiator: Primarul comunei Corbeanca, domnul Apăteanu Ștefan Adrian.
Avizare: Comisii 1, 2 și 3.3. Proiect de hotarare privind aprobarea documentației PUZ „DEZMEMBRARE TEREN ȘI CONSTRUIRE LOCUINȚE INDIVIDUALE ȘI FUNCȚIUNI COMPLEMENTARE” județul Ilfov, comuna Corbeanca, strada Aleea Lagunei beneficiari SIMION ȘTEFAN, SIMION MIRELA, MESAROS CONSTANTIN RAREȘ, MESAROS IOANA CRINA, BUCHERU CRISTIAN ION, IORDACHE ECATERINA, IORDACHE GHEORGHE VALENTIN.
Inițiator: Primarul comunei Corbeanca, domnul Apăteanu Ștefan Adrian.
Avizare: Comisii 1, 2 și 3.Suplimentare ordine de zi:
4. Proiect de hotarare privind darea in folosinta gratuita de catre UAT COMUNA CORBEANCA a imobilului situat in Sos. Unirii nr. 411, Sat Tamasi, Comuna Corbeanca catre TRANS AUTO CORBEANCA SRL in intervalul 30.06.2025 – 14.08.2025 in vederea participarii de catre TRANS AUTO CROBEANCA SRL alaturi de SCOALA GIMNAZIALA NR 2 CORBEANCA TAMASI la Programul National „ATELIERE DE VARA”.
Inițiator: Primarul comunei Corbeanca, domnul Apăteanu Ștefan Adrian.
Avizare: Comisii 1, 2 și 3.
- Actualizare: Avertizări meteo pentru perioada 25-28 iunie
🟨 COD GALBEN
Interval de valabilitate: 25 iunie, ora 10 – 26 iunie, ora 10
Fenomene vizate: val de căldură, caniculă și disconfort termic ridicat
Zone afectate: conform textului și hărții, atașate.🟧COD PORTOCALIU
Interval de valabilitate: 26 iunie, ora 10 – 28 iunie, ora 10
Fenomene vizate: val de căldură, caniculă și disconfort termic accentuat
Zone afectate: conform textului și hărții, atașate.Valul de căldură se va intensifica, va fi caniculă, disconfort termic accentuat, iar indicele temperatură-umezeală va depăși pragul critic de 80 de unități.
Temperaturile maxime vor fi de 38…40 de grade, iar cele minime se vor situa între 20 și 24 de grade, caracterizând o noapte tropicală.
Regăsiți mai jos și Hotărârea nr. 10 din 22.06.2025 a Comitetului Județean pentru situații de urgență privind Planul de măsuri pentru prevenirea, diminuarea şi atenuarea efectelor negative ale caniculei şi secetei, precum şi altor fenomene meteorologice periculoase ce se pot produce în perioada de vară în special pe perioada codurilor portocalii/roşii de caniculă, pe teritoriul judeţului Ilfov, conform Anexei nr. 1, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
- Întreruperi programate în alimentarea cu energie electrică
Deranjamente 24/7,Muntenia
Tel. verde: 0800 070 888
Tel. tarif normal: 021 9291LUNI, 30.06.2025 09:00 – 17:00, CORBEANCA, Sat OSTRATU:
Străzile: Magnoliei, Tufelor, Tufisurilor, Raiului, Toamnei, Intrarea Tufanilor, Scolii, Antena Orange, Intrarea Gagului, Primaverii, Balta Alba, Margaretelor, Lotusului, Intrarea Lotusului si strazi adiacente, Antena Orange.VINERI, 27.06.2025 09:00 – 17:00, CORBEANCA:
Străzile: Nordului, Parcului, Plantelor, Trifoiului, Lizierei, Bulevardul Platanilor și străzi adiacente.JOI, 26.06.2025 09:00 – 17:00, CORBEANCA:
Străzile: Magnoliei, Tufelor, Tufișurilor, Raiului, Toamnei, Intrarea Tufanilor, Școlii, Antena Orange, Intrarea Gagului, Primaverii, Balta Albă, Mărgaritarului, Lotusului, Intrarea Lotusului și străzi adiacente.MARȚI, 24.06.2025 09:00 – 17:00, CORBEANCA:
Străzile: Codrului, Iepurașului, Unirii, Chalet Village, Biogenetic și străzi adiacente.
Arhiva anului curent
Iunie, 2025
VINERI, 20.06.2025 09:00 – 17:00, CORBEANCA:
Străzile: Lacului, Laguna Albastră, Casa Voiculescu și străzi adiacente.JOI, 12.06.2025 09:00 – 17:00, CORBEANCA:
Străzile: Ghioceilor, Intrarea Ghioceilor și străzi adiacente.VINERI, 06.06.2025 09:00 – 17:00, CORBEANCA, sat OSTRATU:
Străzile: Lacului și străzi adiacente.Mai, 2025
VINERI, 30.05.2025 09:00 – 17:00, CORBEANCA:
Străzile: Albatrosului și străzi adiacente.Aprilie, 2025
MIERCURI, 23.04.2025 09:00 – 17:00, CORBEANCA:
Străzile: Magnoliei, Raiului, Intrarea Tufanilor, Tufelor, Margaritarului, Primaverii, Toamnei, Apusului, Rasaritului și străzi adiacente.MARȚI, 22.04.2025 12:00 – 20:00, CORBEANCA:
Străzile: Magnoliei, Raiului, Intrarea Tufanilor, Tufelor, Margaritarului, Primaverii, Toamnei, Apusului, Rasaritului și străzi adiacente.MIERCURI, 16.04.2025 09:00 – 17:00, CORBEANCA:
Străzile: Molidului, Aleea Veronica, Cantonului și străzi adiacente.MARȚI, 15.04.2025 9:00 – 17:00, CORBEANCA:
Străzile: Unirii între str. Codrului și Florilor, Cartier Case Chalet Village și străzi adiacente.VINERI, 11.04.2025 09:00 – 17:00, CORBEANCA:
Străzile: Laguna Albastra, Narciselor, Fermei, Intrarea Fermei, Toamnei, Apusului, Rasaritului, Raiului, Cartier North Point si strazi adiacente.VINERI, 4.04.2025 10:00 – 18:00, CORBEANCA:
Străzile: Caminului, Campului, Conacului, Tarnaveni, Potcovarilor, Unirii intre str
Potcovarilor si str Hystria, Valea cu Flori, Bufetului si strazi adiacente.Martie, 2025
MIERCURI, 26.03.2025 09:00 – 17:00, CORBEANCA:
Străzile: Balanței, Unirii, Institutului și străzi adiacente.MIERCURI, 19.03.2025 09:00 – 17:00, CORBEANCA:
Străzile: Ghioceilor, Primăverii și străzi adiacente.VINERI, 14.03.2025 10:00 – 18:00, CORBEANCA:
Străzile: Stejarului, Artarului, Platanului, Cerului, Zambilei, Salciei, Pădurii, Romaniței, Smochinului, Dumbrăvioarei, Orhideelor, Alunului, Garofiței, Nufărului, Prunului și străzi adiacente, Cartier Paradisul Verde.MARȚI, 11.03.2025 09:00 – 17:00, CORBEANCA:
Străzile: Balanței, 3G SPORT și străzi adiacente, SC 3G SPORT SRL.MIERCURI, 05.03.2025 09:00 – 17:00, CORBEANCA:
Străzile: Sportului, Ciocârliei, Câmpului, Frasinului, Privighetorilor, Molidului, Unirii
între str. Bisericii și str. Dudului, RAJA SA Corbeanca, RAJA SA Corbeanca.Februarie, 2025
JOI, 27.02.2025 09:00 – 17:00, CORBEANCA:
Străzile: Sportului, Ciocarliei, Câmpului, Privighetorilor, Molidului, Frasinului, Unirii între str. Bisericii și str. Dudului și străzi adiacente, RAJA SA Corbeanca.MARȚI, 25.02.2025 09:00 – 17:00, CORBEANCA:
Străzile: Radarului, Socului, Lalelei și străzi adiacente.MIERCURI, 19.02.2025 11:00 – 17:00, CORBEANCA:
Străzile: Laguna Albastră și străzi adiacente.LUNI, 10.02.2025 11:00 – 19:00, CORBEANCA, sat MECHAUA:
Străzile: Malul cu Flori, Independentei, Amurgului , Micșunelei și străzi adiacente.VINERI, 07.02.2025 09:00 – 17:00, CORBEANCA
Străzile: Căminului, Bisericii, Bufetului, Valea cu Flori, Potcovarilor, Conacului, Târnăveni, Unirii – între str Bisericii și str Valea cu Flori și străzi adiacente.VINERI, 07.02.2025 09:00 – 17:00, CORBEANCA
Străzile: Căminului, Bisericii, Bufetului, Valea cu Flori, Potcovarilor, Conacului, Târnăveni, Unirii – între str Bisericii și str Valea cu Flori și străzi adiacente.JOI, 06.02.2025 09:00 – 17:00, CORBEANCA:
Străzile: Sportului, Ciocarliei, Astrelor, Molidului, Campului, Unirii intre str Bisericii si str Dudului, Frasinului, Privighetorilor, Vișinului și străzi adiacente, RAJA SA-Apa și Canal Corbeanca.
sat MECHAUA:
Străzile: Independenței, Viitorului, Aleea Micșunelei și străzi adiacente.MARȚI, 04.02.2025 09:00 – 17:00, CORBEANCA:
Străzile: Radarului, Socului, Aleea Fazanului, Floarea Soarelui, Aleea Cucului, Aleea Mistrețului, Aleea Căprioarei, Intrarea Căprioarei și străzi adiacente, Cartier 7 Case, ADP str Radarului.Ianuarie, 2025
LUNI 27.01.2025 09:00 – 17:00, CORBEANCA:
Străzile: STR CAMINULUI, CAMPULUI, TARNAVENI, CONACULUI, VALEA CU FLORI, UNIRII INTRE STR POTCOVARILOR SI STR BISERICII, POTCOVARILOR, BUFETULUI, BISERICII SI STRAZI ADIACENTE Numar: Toate numerele.MIERCURI, 22.01.2025 09:00 – 17:00, OSTRATU:
Străzile: STR MARGARITARULUI, PRIMAVERII, MAGNOLIEI, BALTA ALBA, APUSULUI, RAIULUI, INTRAREA TUFANILOR, TUFELOR, LOTUSULUI, INTRAREA LOTUSULUI SI STRAZI ADIACENTE Numar: Toate numerele.
- Concurs de angajare – Inspector fonduri EU
Primăria Comunei Corbeanca organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcției publice unice de execuție vacantă de inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Dezvoltare – Compartiment Investiții și Fonduri Europene, pe perioadă nedeterminată, cu durata normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână, […].
Proba scrisă a concursului de recrutare pentru ocuparea funcției publice unice de execuție vacantă de inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Dezvoltare – Compartiment Investiții și Fonduri Europene se va desfășura în data de 05.08.2025, ora 11.00 la sediul Primăriei Comunei Corbeanca, iar interviul se susține într-un termen de maximum 8 zile lucrătoare de la data afișării rezultatului probei scrise.. […]
Condiții pentru ocuparea postului
- Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în domeniul economic, juridic sau construcții;
- Vechimea minimă în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice – 7 ani.
Dosarele de înscriere la concurs se pot depune în termen de 20 zile de la data publicării prezentului anunț pe site-ul Primăriei Corbeanca (www.pcc.ro), în perioada 25.06.2025-14.07.2025. […]
Consultați anunțul atașat pentru toate detaliile.
- Concurs de angajare – Șef Serviciu Dezvoltare
Primăria Comunei Corbeanca organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcției publice unice de conducere vacantă de Șef Serviciu, clasa II, din cadrul Serviciul Dezvoltare, pe perioadă nedeterminată, cu durata normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână, […].
Proba scrisă a concursului de recrutare pentru ocuparea funcției publice unice de conducere vacantă de Șef Serviciu, clasa I, din cadrul Serviciul Dezvoltare, se va desfășura în data de 29.07.2025, ora 11.00 la sediul Primăriei Comunei Corbeanca, iar interviul se susține într-un termen de maximum 8 zile lucrătoare de la data afișării rezultatului probei scrise. […]
Condiții pentru ocuparea postului
- Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în domeniul economic sau în administrație publică;
- Studii universitare de master în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice;
- Vechimea minimă în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice – 5 ani.
Dosarele de înscriere la concurs se pot depune în termen de 20 zile de la data publicării prezentului anunț pe site-ul Primăriei Corbeanca (www.pcc.ro), în perioada 25.06.2025-14.07.2025. […]
Consultați anunțul atașat pentru toate detaliile.
- Deschidere punct de acordare prim-ajutor
Vă aducem la cunoșință că a fost operaționalizat un punct de acordare prim-ajutor și distribuire apă potabilă în incinta Primăriei Corbeanca, str. Independenței nr. 14 Corbeanca Jud. Ilfov (Google Maps: https://maps.app.goo.gl/VxMkZtoX2VkMmyCi8), urmând a beneficia de suportul unui mediator sanitar.
Acest punct de acordare prim-ajutor va fi dotat cu stetoscop, glucometru, tensiometru și trusă de prim-ajutor.
În plus, a fost transmisă către supermarketurile de pe raza teritorială a UAT Corbeanca solicitarea de a își manifesta disponibilitatea de amplasare a unui punct de acordare a asistenței medicale de prim-ajutor și de distribuire a apei potabile în spațiile climatizate pe care le dețin, urmând a lua măsurile necesare în funcție de răspunsul acestora.
Viceprimar, Mihăilescu Nicolae-Sorin
- Informare: Decizii de expropriere
Conform HCL nr. 42/27.05.2025, in baza art.7 alin.(1) din Legea nr.255/2010 privind exproprierea pentru cauză de utilitate publică, necesară realizării unor obiective de interes național, județean și local, am procedat la afisarea la avizierul primariei Corbeanca cat si pe site-ul primariei Corbeanca.
NR. CRT SUPRA-FAȚĂ NUMĂR CADASTRAL NUMĂR CARTE FUNCIARĂ TARLA ȘI PARCELĂ CATEGORIA DE FOLOSINȚĂ ADRESĂ IMOBILULUI 1 6328 mp 115130 115130 T.85,
P245/76Arabil – intravilan Comuna Corbeanca, Judetul Ilfov 2 3517 mp 115132 115132 T.85,
P. 245/76Arabil – intravilan Comuna Corbeanca, Judetul Ilfov Primar, Ștefan Adrian Apăteanu
- Afișare documente cadastrale
Anunț prealabil privind afișarea publică a documentelor tehnice ale cadastrului
Denumire județ: ILFOV
Denumire UAT: Comuna Corbeanca
Sectoare cadastrale: 1,2,3,5,6 si 11Unitatea administrativ teritorială Comuna Corbeanca, județul ILFOV anunță publicarea documentelor tehnice ale cadastrului pentru sectoarelor cadastrale nr. 1,2,3,5,6 si 11, pe o perioadă de 60 de zile calendaristice, conform art. 14 alin. (1) și (2) din Legea cadastrului și a publicității Imobiliare nr. 7/1996, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
Data de început a afișării: 23.06.2025
Data de sfârșit a afișării: 21.08.2025
Adresa locului afișării publice: Sediul Primariei Comunei Corbeanca, str Independenței nr.14, comuna Corbeanca, judetul Ilfov, de luni până joi în intervalul orar 08:00 -14:00, vineri în intervalul orar 08:00-12:00.
Cererile de rectificare a documentelor tehnice ale cadastrului vor putea fi depuse la sediul Primăriei Comunei Corbeanca, str. Independenței nr.14, comuna Corbeanca, Județul Ilfov, sau via site-ul ANCPI la adresa: https://www.ancpi.ro/pnccf_docs/?dir=Ilfov/Corbeanca/Contract%20398_10_01_2023/
În cadrul Programului National de Cadastru si Carte Funciară (P.N.C.C.F.), Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară (A.N.C.P.I.) colectează direct/indirect și prelucrează prin intermediul executanţilor lucrărilor de înregistrare sistematică (Geomatics), date cu caracter personal furnizate de deținători în scopul înregistrării imobilelor în sistemul integrat de cadastru și carte funciară.
Înformațiile cu privire la imobile și proprietari, posesori, alți deținători legali, obținute ca urmare a realizării lucrărilor de înregistrare sistematică, sunt aduse la cunoștință publică, în condițiile legii. Autoritățile și persoanele implicate în derularea activităților de înregistrare sistematică a imobilelor, în cadrul P.N.C.C.F., sunt obligate să respecte prevederile legale în vigoare pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și liberă circulație a acestor date.
Viceprimar, Nicolae Sorin Mihailescu
- Dezinsecție (6)
În atenția crescătorilor de albine și animale
Vă aducem la cunoştință că în intervalul 21.06 – 25.06.2025, în funcție de starea vremii, se vor face tratamente pentru combaterea daunatorilor, insectelor de disconfort (tantari , muste, omizi, gandaci) de pe arealul Complexului Rezidential Paradisul Verde.
Combaterea se efectueaza doar o singura zi in cursul diminetii incepand cu orele 05:30-07:30, in prima zi a intervalului mentionat în adresă in functie de conditiile meteo. Daca vremea nu este favorabila aplicarii tratamentului in prima zi , aceasta se amana pentru urmatoarea zi propice acestei activitati.
Produsul cu care se va actiona este AQUA K – OTHRINE EW20 si este toxic pentru albine, peşti şi organisme acvatice asa cum reiese din adresa Sc Aero Getic nr.70/ 13.06.2025 si inregistrata la Primaria comunei Corbeanca sub nr. 194/16366/(R33)5146 din 17.06.2025 – atașată mai jos.Viceprimar, Nicolae Mihăilescu
- Concurs de angajare – Consilier juridic
Primăria Comunei Corbeanca organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcției publice unice de execuție vacantă de consilier juridic, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Resurse Umane, Juridic și Acte Administrative – Serviciului Financiar Contabilitate, Resurse Umane și Acte Administrative, pe perioadă nedeterminată, cu durata normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână, […].
Proba scrisă a concursului de recrutare pentru ocuparea funcției publice unice de execuție vacantă de consilier juridic, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Resurse Umane, Juridic și Acte Administrative – Serviciului Financiar Contabilitate, Resurse Umane și Acte Administrative se va desfășura în data de 25.07.2025, ora 11.00 la sediul Primăriei Comunei Corbeanca, iar interviul se susține într-un termen de maximum 8 zile lucrătoare de la data afișării rezultatului probei scrise. […]
Condiții pentru ocuparea postului
- Studii universitare de licență, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul Științelor Juridice;
- Vechimea minimă în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice – 7 ani.
Dosarele de înscriere la concurs se pot depune în termen de 20 zile de la data publicării prezentului anunț pe site-ul Primăriei Corbeanca (www.pcc.ro), în perioada 18.06.2025-07.07.2025. […]
Consultați anunțul atașat pentru toate detaliile.
- Concurs de angajare – Auditor
Primăria Comunei Corbeanca organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcției publice unice de execuție vacantă de auditor, clasa I grad profesional superior din cadrul Compartimentului Audit Public Intern, pe perioadă nedeterminată, cu durata normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână […].
Proba scrisă a concursului de recrutare pentru ocuparea funcției publice unice de execuție vacantă de auditor, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Audit Public Intern, se va desfășura în data de 01.08.2025, ora 11.00 la sediul Primăriei Comunei Corbeanca, iar interviul se susține într-un termen de maximum 8 zile lucrătoare de la data afișării rezultatului probei scrise. […]
Condiții pentru ocuparea postului
- Studii universitare de licență absolvite cu diploma de licență sau echivalenta într-unul din următoarele domenii: științe economice, științe juridice sau științe administrative – specializare administrație publică;
- Vechimea minimă în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice – 7 ani.
Dosarele de înscriere la concurs se pot depune în termen de 20 zile de la data publicării prezentului anunț pe site-ul Primăriei Corbeanca (www.pcc.ro), în perioada 18.06.2025-07.07.2025. […]
Consultați anunțul atașat pentru toate detaliile.
- Informare: Continuarea procedurii de selecție și nominalizare a membrilor Consiliului de Administrație al Societății Trans Auto Corbeanca
Conform procedurii de selecție și nominalizare a membrilor Consiliului de Administrație (CA) al Societății Trans Auto Corbeanca SRL demarată prin Hotărârea Adunării Generale a Acționarilor nr. 2/17.03.2025, publicăm în continuare Anunț selecție ADMINISTRATORI la Societatea TRANS AUTO CORBEANCA S.R.L. Nr. posturi: 3 (trei).
Alături de anunțul publicat alături găsiți și:
- Informare: privind consultarea publicului asupra propunerilor preliminare PUZ
PUZ: Nr. 194/13869 din 23.05.2025
Amplasament: comuna Corbeanca, Sat Tamași,
strada Molidului, nr. 12, tarla 103, parcela 303/4/1, lot 1
Inițiator: SC MOON FOREST CORBEANCA SRL
Elaborator: SC RIGHT ANGLE OFFICE SRL / SC DRON AND ARDELEAN ARCHITECTS SRL
Proprietar: SC MOON FOREST CORBEANCA SRLÎn cadrul procedurii de informare și consultare publică, publicul este invitat să transmită observații asupra documentelor expuse/ disponibile la sediul Primăriei Comunei Corbeanca, Str.Independenţei 14, judetul Ilfov, Compartimentul Urbanism, în perioada 17.06.2025 – 11.07.2025.
Inițiatorul documentației PUZ a transmis dovada afișării panoului de informare la teren la data de 5.06.2025.
Observațiile înregistrate vor fi transmise către inițiator/elaborator în vederea preluării acestora în conținutul documentației.
Răspunsurile la observațiile transmise vor fi afișate pe propria pagină de internet și la sediul Primăriei Comunei Corbeanca.
Persoana responsabilă cu informarea și consultarea publicului: Insp. Sup. Irina Alexandra Sterescu, Pentru Arhitect șef, adresa Corbeanca, Str.Independenţei 14, judetul Ilfov, Compartimentul Urbanism, e-mail: [email protected].
Viceprimar, Nicolae Mihailescu
- Proiect: „Servicii de îngrijire la domiciliu pentru persoanele vârstnice”
Primăria Comunei Corbeanca este în proces de definire a condițiilor specifice pentru proiectul „Servicii de îngrijire la domiciliu pentru persoanele vârstnice” dedicat îmbunatățirii calității vieții si promovării autonomiei persoanelor vârstnice vulnerabile.Cine poate beneficia de aceste servicii?
✅ persoanele care au împlinit vârsta de pensionare stabilită de lege ( femei 63 ani, bărbați 65ani)
✅ persoanele aflate în situații de dependență și care au un venit lunar mai mic decât salariul minim pe economie (venit net 2574 lei).
✅ nu are familie sau nu se află în întreţinerea unei sau unor persoane obligate la aceasta, potrivit dispoziţiilor legale în vigoare;
✅ nu are locuinţă şi nici posibilitatea de a-şi asigura condiţiile de locuit pe baza resurselor proprii;
✅ nu realizează venituri proprii sau acestea nu sunt suficiente pentru asigurarea îngrijirii necesare;
✅ nu se poate gospodări singură sau necesită îngrijire specializată;
✅ se află în imposibilitatea de a-şi asigura nevoile sociomedicale, datorită bolii ori stării fizice sau psihice.Dacă vă aflați în situațiile prevăzute mai sus sau dacă aveți cunostință de alte persoane care au nevoie de aceste servicii, vă rugăm să ne scrieți pe adresa de e-mail [email protected] până la data de 26.05.2025, urmând să vă contactăm în cel mai scurt timp în vederea completării dosarului.
Documente asociate proiectului
- Se convoacă Consiliul Local al comunei Corbeanca în ședință extrordinară pentru data de 17.06.2025 ora 9:00
Ședința va avea loc la clădirea Casa Tineretului din satul Ostratu, comuna Corbeanca, județul Ilfov, având următoarea ordine de zi:
1. Proiect de hotarare privind implementarea prevederilor Legii nr. 62/2018 privind combaterea buruienii ambrozia și a Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 62/2018, aprobate prin HG nr. 707/2018. Inițiator: primarul comunei Corbeanca, domnul Apăteanu Ștefan Adrian. Comisiile nr.1, 2 și 3.
2. Proiect de hotarare privind aprobarea Planului de selecție – Componenta integrală pentru numirea membrilor Consiliului de Administrație la Societatea Trans Auto Corbeanca SRL. Inițiator: primarul comunei Corbeanca, domnul Apăteanu Ștefan Adrian. Comisiile nr.1, 2 și 3.
3. Proiect de hotarare privind aprobarea procedurii de aplicare a prevederilor art. 489 alin. (4) și (5) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, în privința terenurilor neîngrijite. Inițiator: primarul comunei Corbeanca, domnul Apăteanu Ștefan Adrian. Comisiile nr.1, 2 și 3.
4. Proiect de hotarare privind modificarea Art.1 al Hotărârii Consiliului Local nr.17/16.04.2019 privind durata valabilității PLANULUI URBANISTIC GENERAL (PUG)
până la data de 31.12.2026. Inițiator: primarul comunei Corbeanca, domnul Apăteanu Ștefan Adrian. Comisiile nr.1, 2 și 3.5. Proiect de hotarare privind stabilirea salariilor de bază pentru funcțiile din cadrul familiei ocupaționale ”administrație” utilizate în aparatul de specialitate al Primarului Comunei Corbeanca, precum și în cadrul serviciilor publice de interes local al Comunei Corbeanca. Inițiator: primarul comunei Corbeanca, domnul Apăteanu Ștefan Adrian. Comisiile nr.1, 2 și 3.
6. Proiect de hotarare privind modificarea si completarea HCL nr.44/2022 pentru atribuirea directa a contractului de delegare a gestiunii serviciului de salubrizare al comunei Corbeanca, Societatii Trans Auto Corbeanca SRL. Inițiator: primarul comunei Corbeanca, domnul Apăteanu Ștefan Adrian. Comisiile nr.1, 2 și 3.
- Dezinsecție (5)
În atenția crescătorilor de albine și animale
Vă aducem la cunoştinţa că în data de 16 – 22.06.2025, în functie de starea
vremii, se vor face tratamente terestru prin pulverizare cu instalatiile montate pe
autoutilitare în comuna Corbeanca, pentru combaterea insectelor de disconfort
(tantari adulti).Acţiunea se va face in intervalul orar 22:00–05:00 cu produsul STING,
actioneaza prin contact si ingestie in doza de 30 ml/ha, pe strazile si spatiile verzi
din interiorul localitatii şi este toxic pentru albine, peşti şi organisme acvatice asa
cum reiese din adresa nr.15890/10.06.2025 a Directiei de Dezinsectie si
Ecologizare Mediu din cadrul Consiliului Judetean Ilfov.Tratamentul se efectuează în prima zi din intervalul mentionat în adresă.
Vă rugăm să luati măsuri de protejare a albinelor şi animalelor.Pentru informatii suplimentare vă rugăm să vă adresati la numerele de telefon:
- 021-3514.034 – Sediu S.J.D.E.M. ILFOV;
- 0743-445.445 – Director Nedelcu Mara;
- 0751-228.965 – Sef Centru Geanta Mihai;
- Primaria Comunei Corbeanca – 0733-937.648 – Viceprimar.
Viceprimar, Nicolae Mihăilescu
- Actualizare – posturi disponibile în Primărie
Primăria Corbeanca a publicat recent anunțuri referitoare la posturile vacante pentru transfer și posturile pentru care au fost demarate procedurile de recrutare, în cadrul administrației publice locale.
Astfel, vă prezentăm în documentul atașat un update al numărului de posturi vacante pentru care se poate depune cerere de transfer. Dacă aveți studii în domeniile specifice posturilor și îndepliniți condițiile de vechime necesare, vă invităm să verificați documentul atașat ne contactați.
Posturi scoase la concurs
Posturile disponibile pentru care vă puteți înscrie pentru a participa la concurs sunt următoarele:
- Consilier Juridic, grad profesional Superior în cadrul Compartimentului Resurse Umane, Juridic și Acte Administrative; ANUNȚ COMPLET
- Auditor, grad profesional Superior în cadrul Compartimentului Audit Public Intern; ANUNȚ COMPLET
Pentru detalii suplimentare despre cerințele fiecărui post şi procesul de înscriere pentru participarea la concurs, vă invităm să consultați anunțurile oficiale disponibile pe şi pe https://www.anfp.gov.ro/.
Resurse umane: Simona Elena SANISLAV
e-mail: [email protected]
telefon: 0721-380.871Înscrieri, Concursuri, Rezultate
- Arhitect Șef, gradul II; ANUNȚ COMPLET
Validare: Centralizator dosare
Concurs: Subiecte, Barem
Rezultate proba scrisă: Centralizator rezultate
Rezultate proba interviu: Centralizator rezultate
Rezultat final: Centralizator rezultate
- Șef Serviciu în cadrul Serviciului Dezvoltare; ANUNȚ COMPLET
Validare: Centralizator dosare
- Șef Serviciu în cadrul Serviciului Financiar Contabilitate, Resurse Umane și Acte Administrative ANUNȚ COMPLET
Validare: Centralizator dosare
Vă așteptăm să faceți parte din echipa noastră și să contribuiți împreună cu noi la dezvoltarea și bunăstarea comunității Corbeanca!
- Consilier Juridic, grad profesional Superior în cadrul Compartimentului Resurse Umane, Juridic și Acte Administrative; ANUNȚ COMPLET
- Anunț privind numirea administratorilor provizorii ai Societății de Servicii Comunitare Corbeanca
Pentru a continua construirea unei echipe profesioniste și de încredere, implicată activ în dezvoltarea comunei Corbeanca, vă informăm că, prin Hotărârea Consiliului Local Corbeanca nr. 5/2025, a fost aprobată înființarea Societății de Servicii Comunitare Corbeanca.
În acest context, se impune demararea procedurii de selecție și numire a administratorilor societății, în conformitate cu prevederile Ordonanței de Urgență nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice. Până la finalizarea procesului de selecție pentru numirea administratorilor cu mandat complet, este necesară numirea a trei administratori provizorii. Aceștia vor asigura conducerea societății în această etapă inițială, cu respectarea dispozițiilor legale în vigoare.
Așadar, dacă îți dorești să contribui la dezvoltarea unui proiect public important și să faci parte din echipa care va pune bazele unei noi structuri de servicii comunitare, te invităm să ne trimiți CV-ul tău pentru a candida la una dintre funcțiile de administrator provizoriu.
Profilul administratorilor pe posturi
Administrator 1
- Studii superioare finalizate cel puţin cu diplomă de licenţă şi experienţă în domeniul ştiinţelor inginereşti, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al respectivei întreprinderi publice de minimum 7 ani.
Administrator 2
- Studii superioare finalizate cel puţin cu diplomă de licenţă şi experienţă în domeniul ştiinţelor inginereşti, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al respectivei întreprinderi publice de minimum 7 ani.
Administrator 3
- Studii superioare finalizate cel puţin cu diplomă de licenţă şi experienţă în domeniul ştiinţelor economice sau în domeniul de activitate al respectivei întreprinderi publice de minimum 7 ani.
- Are competențe în domeniul contabilității și auditului statutar, dovedite prin documente de calificare pentru domeniile respective.
- E autorizat ca auditor financiar și înregistrat în Registrul public electronic de către autoritatea competentă din România, din alt stat membru, din Spațiul Economic European sau din Elveția ori deține experiență de cel puțin 3 ani în audit statutar dobândită prin participarea la misiuni de audit statutar în România sau în cadrul comitetelor de audit formate la nivelul consiliilor de administrație/supraveghere ale unor societăți/ entități de interes public, dovedită cu documente justificative.
Conform legislației aplicabile, unul dintre cei trei membri ai consiliului de administrație trebuie să fie funcționar public sau să provină din rândul personalului din cadrul autorității publice tutelare ori din alte autorități sau instituții publice.
Competențe, trăsături și cerințe ale administratorilor
✅Competențe specifice sectorului de activitate ale întreprinderii publice:
- Cunoştinţe despre domeniul de activitate al întreprinderii publice: cel puţin unul dintre administratori ar trebui să posede cunoştinţe despre sectorul de activitate al Societății.
- Cunoştinţe despre domeniul utilităţilor publice: cel puţin unul dintre membrii Consiliului de administraţie ar trebui să posede cunoştinţe despre sectorul utilităţilor publice pentru a facilita adoptarea unor bune practici din domeniul mai larg al sectorului de activitate al Societății.
✅Competenţe profesionale de importanţă strategică:
- Cunoştinţe despre domeniul de activitate al întreprinderii publice: cel puţin unul dintre administratori ar trebui să posede cunoştinţe despre sectorul de activitate al Societății.Viziune strategică: necesară pentru trasarea unei direcţii optime privind evoluţia Societății în concordanţă cu acordurile şi reglementările legislative, cu politica locală şi naţională, are caracter de obligativitate pentru fiecare administrator în cel puțin o arie de competență managerială.
- Competenţa financiară şi de contabilitate: necesară pentru înţelegerea constrângerilor şi oportunităţilor financiare pe care Societatea le întâmpină, pentru a înţelege elementele cheie ale sănătăţii financiare a societăţii. Nu are caracter de obligativitate pentru toți administratorii, dar cel puțin doi membri vor deține aceste competențe.
- Competenţa de gestionare a riscului: necesară pentru înţelegerea şi identificarea timpurie a riscurilor la care Societatea este expusă fie prin activitatea în sine, fie prin mediul/contextul în care operează şi/sau de luarea unor măsuri de prevenire şi/sau corecţie a lor.
Nu are caracter de obligativitate pentru toți administratorii. - Capacitatea de atragere şi gestionare a investiţiilor (programe cu finanţare externă): necesară pentru asigurarea fluxului de capital pe de o parte şi, a investiţiilor stabilite prin strategia şi planul de administrare pe de altă parte.
Nu are caracter de obligativitate pentru toți administratorii. - Cunoştinţe despre domeniul utilităţilor publice: cel puţin unul dintre membrii Consiliului de administraţie ar trebui să posede cunoştinţe despre sectorul utilităţilor publice pentru a facilita adoptarea unor bune practici din domeniul mai larg al sectorului de activitate al Societății.
✅Competenţe de guvernanţă corporativă:
- Guvernanţa întreprinderilor publice şi rolul administratorilor: necesară pentru trasarea liniilor în vederea implementării optime a politicilor guvernamentale și a legislației specifice; Are caracter de obligativitate pentru fiecare administrator.
- Luarea deciziei: necesară pentru a decide în privinţa politicilor majore care trebuie implementate şi/sau atinse în cadrul organizaţiei,; Are caracter de obligativitate pentru toți administratorii.
- Monitorizarea performanței: necesare pentru înţelegerea activităţii curente a societăţii, permite înţelegerea manierei în care obiectivele trasate sunt/vor fi îndeplinite, sesizarea disfuncţionalităţilor şi/sau a oportunităţilor, trasarea şi luarea unor măsuri de acţiune sau corective, după caz. Nu are caracter de obligativitate toți administratorii.
✅Competenţe sociale şi personale:
- Trăsături comportamentale: reprezintă tiparele comportamentale afișate de o persoană în prezența celor din jur, acestea putând reflecta adesea personalitatea sa, necesare pentru stabilirea unor rapoarte eficace și armonioase de lucru, cu diferite grupuri și în diferite situații; sunt necesare aptitudini și abilități de relaționare interumană precum extraversiune, agreabilitate, conștiinciozitate, stabilitate emoțională, deschiderea către noi experiențe, nivel de energie, obiectivitate, capacitate de adaptare, tenacitate.
Are caracter de obligativitate pentru toți administratorii. - Aptitudini cognitive: necesare pentru asigurarea disponibilității unei persoane de a folosi în munca sa diferite tipuri de procese cognitive cum sunt raționament deductiv, aptitudini numerice și aptitudini verbale.
Are caracter de obligativitate pentru toți administratorii. - Interese ocupaționale specifice postului: Prezintă ariile principale de interes ale unei persoane, enumerate în ordinea preferinței. Acestea reflectă tipurile de activități care îl inspiră și motivează cel mai mult pe candidat. Ele pot fi comparate cu interesele asociate în mod normal postului de administrator.
Nu are caracter de obligativitate pentru toți administratorii. - Planificare și organizare: necesare pentru asigurarea unui flux optim activităţii societăţii, prin previzionarea acţiunilor viitoare şi alocarea eficientă a resurselor. De asemenea, necesară pentru creionarea planurilor de investiţii, în conducerea proiectelor pe care societatea le gestionează/ dezvoltă.
Nu are caracter de obligativitate pentru toți administratorii.
✅Experienţă pe plan local şi international:
- Experienţă locală: este de dorit în special în domeniul de activitate al societăţii sau mai larg, în cel al utilităţilor publice, pentru a facilita importul de bune practici sau de implementare a cadrului legislativ cu aplicabilitate locală/naţională;
Nu are caracter de obligativitate pentru toți administratorii. - Experienţă internaţională:
Nu are caracter de obligativitate pentru toți administratorii. - Competenţe şi restricţii specifice pentru funcţionarii publici sau alte categorii de personal din cadrul autorităţii publice tutelare ori din cadrul altor autorităţi sau instituţii publice. În cazul administratorilor al căror număr de membri se încadrează în prevederile Art.28, alin. (1), nu pot fi numiţi mai mult de un membru din rândul funcţionarilor publici sau al altor categorii de personal din cadrul autorităţii publice tutelare ori din cadrul altor autorităţi sau instituţii publice.
Are caracter de obligativitate pentru toți administratorii
✅Trăsături:
- Reputaţie personală şi profesională: necesară pentru a conferi credibilitate Societății în fața propriilor angajați, cât și a terţilor (consumatori, instituţii, etc.).
Are caracter de obligativitate pentru toți administratorii. - Integritate: necesară pentru promovarea unui mediu etic şi transparent în relaţiile cu angajaţii societăţii, dar şi cu terţii.
Are caracter de obligativitate pentru toți administratorii. - Independență
- Expunere politică: pentru a se asigura depolitizarea, este de dorit ca administratorii să nu fie membri activi ai unui partid politic.
Nu are caracter de obligativitate pentru toți administratorii. - Abilități de comunicare interpersonală:
Are caracter de obligativitate pentru toți administratorii. - Diversitate de gen: Se vor respecta dispozițiile art.28 alin.(7) din O.U.G. nr.109/2011.
Are caracter de obligativitate pentru întreg consiliul.
✅Condiții prescriptive și proscriptive:
- Studii superioare finalizate: fiecare administrator trebuie să aibă minim studii superioare finalizate cu diplomă de licență sau echivalent, de preferinţă, în domeniul științelor inginerești, economice, sociale, juridice. Este de dorit ca fiecare membru să dețină şi alte certificări care pot aduce un avantaj în activitatea desfăşurată.
Are caracter de obligativitate pentru toți administratorii - Înscrieri în cazierul fiscal și/sau judiciar: fiecare administrator trebuie să aibă cazierul fiscal/judiciar fără înscrieri, fiind condiție obligatorie conform legislației în vigoare. În acest sens se va urmări să nu fi fost începută
urmărirea penală pentru infracțiunile prevăzute la art. 6 din Legea societăților nr. 31/1990, republicată, cu modificările și completările ulterioare, pentru infracțiuni contra patrimoniului prin nesocotirea încrederii, infracțiuni de corupție, delapidare, fals în înscrisuri, evaziune fiscală, infracțiuni prevăzute de Legea nr. 129/2019 pentru prevenirea și sancționarea spălării banilor.
✅Competenţe sociale şi personale:
- Trăsături comportamentale: reprezintă tiparele comportamentale afișate de o persoană în prezența celor din jur, acestea putând reflecta adesea personalitatea sa, necesare pentru stabilirea unor rapoarte eficace și armonioase de lucru, cu diferite grupuri și în diferite situații; sunt necesare aptitudini și abilități de relaționare interumană precum extraversiune, agreabilitate, conștiinciozitate, stabilitate emoțională, deschiderea către noi experiențe, nivel de energie, obiectivitate, capacitate de adaptare, tenacitate.
Are caracter de obligativitate pentru toți administratorii. - Aptitudini cognitive: necesare pentru asigurarea disponibilității unei persoane de a folosi în munca sa diferite tipuri de procese cognitive cum sunt raționament deductiv, aptitudini numerice și aptitudini verbale.
Are caracter de obligativitate pentru toți administratorii. - Interese ocupaționale specifice postului: Prezintă ariile principale de interes ale unei persoane, enumerate în ordinea preferinței. Acestea reflectă tipurile de activități care îl inspiră și motivează cel mai mult pe candidat. Ele pot fi comparate cu interesele asociate în mod normal postului de administrator.
Nu are caracter de obligativitate pentru toți administratorii. - Planificare și organizare: necesare pentru asigurarea unui flux optim activităţii societăţii, prin previzionarea acţiunilor viitoare şi alocarea eficientă a resurselor. De asemenea, necesară pentru creionarea planurilor de investiţii, în conducerea proiectelor pe care societatea le gestionează/ dezvoltă.
Nu are caracter de obligativitate pentru toți administratorii.
Dacă îndeplinești condițiile de mai sus și ești interesat/ă să te alături echipei noastre, te rugăm să ne trimiți CV-ul tău la adresa de e-mail: [email protected].
Îți mulțumim pentru interesul acordat și pentru dorința de a contribui activ la dezvoltarea comunei Corbeanca!
-
Schimbare cont amenzi
Respectând prevederile art. 2 alin. (2) ale Ordinului MDRAPFE nr. 7.166/2017 privind amenzile contravenționale care se plătesc în cont unic, în urma adresei Trezoreriei Buftea înregistrata la Registratura Primăriei Comunei Corbeanca cu numărul 913 din data de 22.01.2018, vă informăm că insituția noastră a deschis la Trezoreria Buftea un astfel de cont, având următorul cont…
-
Versiunea preliminară a „Strategiei Județului Ilfov în Domeniul Energiei”
Rugăm pe toți, cei care au observații să ni le trimită până pe data de 14.02.2018. Descarca document.
-
Întreruperea alimentării cu energie electrică în Paradisul Verde: străzile Stejarului, str Crăiței, str Garofiței, str Panseluței, str Cerului și străzile adiacente PTAB 7231
În data de 01.02.2018, în intervalul orar 09.00 – 17.00 vor fi efectuate lucrări de întreținere și modernizare ale instalațiilor electrice din localitatea Corbeanca – Paradisul Verde: străzile Stejarului, str Crăiței, str Garofiței, str Panseluței, str Cerului și străzile adiacente PTAB 7231.Vezi anunt
-
Se vor efectua lucrări de modernizare, reparații și întrețineri electrice în data de 11.01.2018
Lucrari electrice ian
-
Anunț pentru persoane juridice: Dacă proprietarii persoane juridice care dețin clădiri nu au actualizat valoarea impozabilă a acestora, în ultimii 3 ani anteriori anului de referință, cota impozitului pe clădiri este de 5%.
-
Reducerea impozitului cu 10% pentru plata cu anticipație a impozitului datorat pentru întregul an de către contribuabili, până la data de 31 martie 2018
-
Concurs de recrutare pentru funcția de Inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Public de Asistență Socială
ANUNȚ ANGAJARE Inspector, clasa I, grad profesional asistent din cadrul Biroului urbanism și amenajarea teritoriului Primăria Comunei Corbeanca din județul Ilfov anunță, în conformitate cu prevederile art.58 alin.(2) lit.b) din Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, coroborate cu prevederile art.39 alin.(2) din HG nr.611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi…
-
Listă funcții Primăria Corbeanca la data de 30.09.2017
Lista functii primaria Corbeanca
-
Vă invităm la o acțiune de voluntariat, de curățare a lizierei pădurii Tamași! 14.10.2017
Iubim cu toții natura curată! Veniți alături de noi, să facem curat în Pădurea Tamași (Zona dintre Corbeanca și Ostratu). Sâmbătă, 14.10.2017, ora 10:00, vă așteptăm!