Informare: Concurs de angajare – Consilier juridic

Primăria Comunei Corbeanca organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcției publice unice de execuție vacantă de consilier juridic, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Resurse Umane, Juridic și Acte Administrative – Serviciului Financiar Contabilitate, Resurse Umane și Acte Administrative, pe perioadă nedeterminată, cu durata normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână, […].

Proba scrisă a concursului de recrutare pentru ocuparea funcției publice unice de execuție vacantă de consilier juridic, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Resurse Umane, Juridic și Acte Administrative – Serviciului Financiar Contabilitate, Resurse Umane și Acte Administrative se va desfășura în data de 25.07.2025, ora 11.00 la sediul Primăriei Comunei Corbeanca, iar interviul se susține într-un termen de maximum 8 zile lucrătoare de la data afișării rezultatului probei scrise. […]

Condiții pentru ocuparea postului

  • Studii universitare de licență, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul Științelor Juridice;
  • Vechimea minimă în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice – 7 ani.

Dosarele de înscriere la concurs se pot depune în termen de 20 zile de la data publicării prezentului anunț pe site-ul Primăriei Corbeanca (www.pcc.ro), în perioada 18.06.2025-07.07.2025. […]

Consultați anunțul atașat pentru toate detaliile.

 


Informare: Concurs de angajare – Auditor

Primăria Comunei Corbeanca organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcției publice unice de execuție vacantă de auditor, clasa I grad profesional superior din cadrul Compartimentului Audit Public Intern, pe perioadă nedeterminată, cu durata normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână […].

Proba scrisă a concursului de recrutare pentru ocuparea funcției publice unice de execuție vacantă de auditor, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Audit Public Intern, se va desfășura în data de 01.08.2025, ora 11.00 la sediul Primăriei Comunei Corbeanca, iar interviul se susține într-un termen de maximum 8 zile lucrătoare de la data afișării rezultatului probei scrise. […]

Condiții pentru ocuparea postului

  • Studii universitare de licență absolvite cu diploma de licență sau echivalenta într-unul din următoarele domenii: științe economice, științe juridice sau științe administrative – specializare administrație publică; 
  • Vechimea minimă în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice – 7 ani.

Dosarele de înscriere la concurs se pot depune în termen de 20 zile de la data publicării prezentului anunț pe site-ul Primăriei Corbeanca (www.pcc.ro), în perioada 18.06.2025-07.07.2025. […]

Consultați anunțul atașat pentru toate detaliile.

 


Informare: Continuarea procedurii de selecție și nominalizare a membrilor Consiliului de Administrație al Societății Trans Auto Corbeanca

Conform procedurii de selecție și nominalizare a membrilor Consiliului de Administrație (CA) al Societății Trans Auto Corbeanca SRL demarată prin Hotărârea Adunării Generale a Acționarilor nr. 2/17.03.2025, publicăm în continuare Anunț selecție ADMINISTRATORI la Societatea TRANS AUTO CORBEANCA S.R.L. Nr. posturi: 3 (trei).

Alături de anunțul publicat alături găsiți și:


Actualizare – posturi disponibile în Primărie

Primăria Corbeanca a publicat recent anunțuri referitoare la posturile vacante pentru transfer și posturile pentru care au fost demarate procedurile de recrutare, în cadrul administrației publice locale. 

Astfel, vă prezentăm în documentul atașat un update al numărului de posturi vacante pentru care se poate depune cerere de transfer. Dacă aveți studii în domeniile specifice posturilor și îndepliniți condițiile de vechime necesare, vă invităm să verificați documentul atașat ne contactați.

Posturi scoase la concurs

 Posturile disponibile pentru care vă puteți înscrie pentru a participa la concurs sunt următoarele:

  • Consilier Juridic, grad profesional Superior în cadrul Compartimentului Resurse Umane, Juridic și Acte Administrative; ANUNȚ COMPLET

  • Auditor, grad profesional Superior în cadrul Compartimentului Audit Public Intern; ANUNȚ COMPLET

Pentru detalii suplimentare despre cerințele fiecărui post şi procesul de înscriere pentru participarea la concurs, vă invităm să consultați anunțurile oficiale disponibile pe şi pe https://www.anfp.gov.ro/.


Resurse umane: Simona Elena SANISLAV
e-mail: [email protected]
telefon: 0721-380.871

Înscrieri, Concursuri, Rezultate


Vă așteptăm să faceți parte din echipa noastră și să contribuiți împreună cu noi la dezvoltarea și bunăstarea comunității Corbeanca!


Anunț privind numirea administratorilor provizorii ai Societății de Servicii Comunitare Corbeanca

 

Pentru a continua construirea unei echipe profesioniste și de încredere, implicată activ în dezvoltarea comunei Corbeanca, vă informăm că, prin Hotărârea Consiliului Local Corbeanca nr. 5/2025, a fost aprobată înființarea Societății de Servicii Comunitare Corbeanca.

În acest context, se impune demararea procedurii de selecție și numire a administratorilor societății, în conformitate cu prevederile Ordonanței de Urgență nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice. Până la finalizarea procesului de selecție pentru numirea administratorilor cu mandat complet, este necesară numirea a trei administratori provizorii. Aceștia vor asigura conducerea societății în această etapă inițială, cu respectarea dispozițiilor legale în vigoare.

Așadar, dacă îți dorești să contribui la dezvoltarea unui proiect public important și să faci parte din echipa care va pune bazele unei noi structuri de servicii comunitare, te invităm să ne trimiți CV-ul tău pentru a candida la una dintre funcțiile de administrator provizoriu.

Profilul administratorilor pe posturi

Administrator 1

  • Studii superioare finalizate cel puţin cu diplomă de licenţă şi experienţă în domeniul ştiinţelor inginereşti, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al respectivei întreprinderi publice de minimum 7 ani.

Administrator 2

  • Studii superioare finalizate cel puţin cu diplomă de licenţă şi experienţă în domeniul ştiinţelor inginereşti, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al respectivei întreprinderi publice de minimum 7 ani.

Administrator 3

  • Studii superioare finalizate cel puţin cu diplomă de licenţă şi experienţă în domeniul ştiinţelor economice sau în domeniul de activitate al respectivei întreprinderi publice de minimum 7 ani.
  • Are competențe în domeniul contabilității și auditului statutar, dovedite prin documente de calificare pentru domeniile respective.
  • E autorizat ca auditor financiar și înregistrat în Registrul public electronic de către autoritatea competentă din România, din alt stat membru, din Spațiul Economic European sau din Elveția ori deține experiență de cel puțin 3 ani în audit statutar dobândită prin participarea la misiuni de audit statutar în România sau în cadrul comitetelor de audit formate la nivelul consiliilor de administrație/supraveghere ale unor societăți/ entități de interes public, dovedită cu documente justificative.

Conform legislației aplicabile, unul dintre cei trei membri ai consiliului de administrație trebuie să fie funcționar public sau să provină din rândul personalului din cadrul autorității publice tutelare ori din alte autorități sau instituții publice.

Competențe, trăsături și cerințe ale administratorilor

Competențe specifice sectorului de activitate ale întreprinderii publice:

  • Cunoştinţe despre domeniul de activitate al întreprinderii publice: cel puţin unul dintre administratori ar trebui să posede cunoştinţe despre sectorul de activitate al Societății.
  • Cunoştinţe despre domeniul utilităţilor publice: cel puţin unul dintre membrii Consiliului de administraţie ar trebui să posede cunoştinţe despre sectorul utilităţilor publice pentru a facilita adoptarea unor bune practici din domeniul mai larg al sectorului de activitate al Societății.

Competenţe profesionale de importanţă strategică:

  • Cunoştinţe despre domeniul de activitate al întreprinderii publice: cel puţin unul dintre administratori ar trebui să posede cunoştinţe despre sectorul de activitate al Societății.Viziune strategică: necesară pentru trasarea unei direcţii optime privind evoluţia Societății în concordanţă cu acordurile şi reglementările legislative, cu politica locală şi naţională, are caracter de obligativitate pentru fiecare administrator în cel puțin o arie de competență managerială.
  • Competenţa financiară şi de contabilitate: necesară pentru înţelegerea constrângerilor şi oportunităţilor financiare pe care Societatea le întâmpină, pentru a înţelege elementele cheie ale sănătăţii financiare a societăţii. Nu are caracter de obligativitate pentru toți administratorii, dar cel puțin doi membri vor deține aceste competențe.
  • Competenţa de gestionare a riscului: necesară pentru înţelegerea şi identificarea timpurie a riscurilor la care Societatea este expusă fie prin activitatea în sine, fie prin mediul/contextul în care operează şi/sau de luarea unor măsuri de prevenire şi/sau corecţie a lor.
    Nu are caracter de obligativitate pentru toți administratorii.
  • Capacitatea de atragere şi gestionare a investiţiilor (programe cu finanţare externă): necesară pentru asigurarea fluxului de capital pe de o parte şi, a investiţiilor stabilite prin strategia şi planul de administrare pe de altă parte.
    Nu are caracter de obligativitate pentru toți administratorii.
  • Cunoştinţe despre domeniul utilităţilor publice: cel puţin unul dintre membrii Consiliului de administraţie ar trebui să posede cunoştinţe despre sectorul utilităţilor publice pentru a facilita adoptarea unor bune practici din domeniul mai larg al sectorului de activitate al Societății.

Competenţe de guvernanţă corporativă:

  • Guvernanţa întreprinderilor publice şi rolul administratorilor: necesară pentru trasarea liniilor în vederea implementării optime a politicilor guvernamentale și a legislației specifice; Are caracter de obligativitate pentru fiecare administrator.
  • Luarea deciziei: necesară pentru a decide în privinţa politicilor majore care trebuie implementate şi/sau atinse în cadrul organizaţiei,; Are caracter de obligativitate pentru toți administratorii.
  • Monitorizarea performanței: necesare pentru înţelegerea activităţii curente a societăţii, permite înţelegerea manierei în care obiectivele trasate sunt/vor fi îndeplinite, sesizarea disfuncţionalităţilor şi/sau a oportunităţilor, trasarea şi luarea unor măsuri de acţiune sau corective, după caz. Nu are caracter de obligativitate toți administratorii.

Competenţe sociale şi personale:

  • Trăsături comportamentale: reprezintă tiparele comportamentale afișate de o persoană în prezența celor din jur, acestea putând reflecta adesea personalitatea sa, necesare pentru stabilirea unor rapoarte eficace și armonioase de lucru, cu diferite grupuri și în diferite situații; sunt necesare aptitudini și abilități de relaționare interumană precum extraversiune, agreabilitate, conștiinciozitate, stabilitate emoțională, deschiderea către noi experiențe, nivel de energie, obiectivitate, capacitate de adaptare, tenacitate.
    Are caracter de obligativitate pentru toți administratorii.
  • Aptitudini cognitive: necesare pentru asigurarea disponibilității unei persoane de a folosi în munca sa diferite tipuri de procese cognitive cum sunt raționament deductiv, aptitudini numerice și aptitudini verbale.
    Are caracter de obligativitate pentru toți administratorii.
  • Interese ocupaționale specifice postului: Prezintă ariile principale de interes ale unei persoane, enumerate în ordinea preferinței. Acestea reflectă tipurile de activități care îl inspiră și motivează cel mai mult pe candidat. Ele pot fi comparate cu interesele asociate în mod normal postului de administrator.
    Nu are caracter de obligativitate pentru toți administratorii.
  • Planificare și organizare: necesare pentru asigurarea unui flux optim activităţii societăţii, prin previzionarea acţiunilor viitoare şi alocarea eficientă a resurselor. De asemenea, necesară pentru creionarea planurilor de investiţii, în conducerea proiectelor pe care societatea le gestionează/ dezvoltă.
    Nu are caracter de obligativitate pentru toți administratorii.

Experienţă pe plan local şi international:

  • Experienţă locală: este de dorit în special în domeniul de activitate al societăţii sau mai larg, în cel al utilităţilor publice, pentru a facilita importul de bune practici sau de implementare a cadrului legislativ cu aplicabilitate locală/naţională;
    Nu are caracter de obligativitate pentru toți administratorii.
  • Experienţă internaţională:
    Nu are caracter de obligativitate pentru toți administratorii.
  • Competenţe şi restricţii specifice pentru funcţionarii publici sau alte categorii de personal din cadrul autorităţii publice tutelare ori din cadrul altor autorităţi sau instituţii publice. În cazul administratorilor al căror număr de membri se încadrează în prevederile Art.28, alin. (1), nu pot fi numiţi mai mult de un membru din rândul funcţionarilor publici sau al altor categorii de personal din cadrul autorităţii publice tutelare ori din cadrul altor autorităţi sau instituţii publice.
    Are caracter de obligativitate pentru toți administratorii

Trăsături:

  • Reputaţie personală şi profesională: necesară pentru a conferi credibilitate Societății în fața propriilor angajați, cât și a terţilor (consumatori, instituţii, etc.).
    Are caracter de obligativitate pentru toți administratorii.
  • Integritate: necesară pentru promovarea unui mediu etic şi transparent în relaţiile cu angajaţii societăţii, dar şi cu terţii.
    Are caracter de obligativitate pentru toți administratorii.
  • Independență
  • Expunere politică: pentru a se asigura depolitizarea, este de dorit ca administratorii să nu fie membri activi ai unui partid politic.
    Nu are caracter de obligativitate pentru toți administratorii.
  • Abilități de comunicare interpersonală:
    Are caracter de obligativitate pentru toți administratorii.
  • Diversitate de gen: Se vor respecta dispozițiile art.28 alin.(7) din O.U.G. nr.109/2011.
    Are caracter de obligativitate pentru întreg consiliul.

Condiții prescriptive și proscriptive:

  • Studii superioare finalizate: fiecare administrator trebuie să aibă minim studii superioare finalizate cu diplomă de licență sau echivalent, de preferinţă, în domeniul științelor inginerești, economice, sociale, juridice. Este de dorit ca fiecare membru să dețină şi alte certificări care pot aduce un avantaj în activitatea desfăşurată.
    Are caracter de obligativitate pentru toți administratorii
  • Înscrieri în cazierul fiscal și/sau judiciar: fiecare administrator trebuie să aibă cazierul fiscal/judiciar fără înscrieri, fiind condiție obligatorie conform legislației în vigoare. În acest sens se va urmări să nu fi fost începută
    urmărirea penală pentru infracțiunile prevăzute la art. 6 din Legea societăților nr. 31/1990, republicată, cu modificările și completările ulterioare, pentru infracțiuni contra patrimoniului prin nesocotirea încrederii, infracțiuni de corupție, delapidare, fals în înscrisuri, evaziune fiscală, infracțiuni prevăzute de Legea nr. 129/2019 pentru prevenirea și sancționarea spălării banilor.

Competenţe sociale şi personale:

  • Trăsături comportamentale: reprezintă tiparele comportamentale afișate de o persoană în prezența celor din jur, acestea putând reflecta adesea personalitatea sa, necesare pentru stabilirea unor rapoarte eficace și armonioase de lucru, cu diferite grupuri și în diferite situații; sunt necesare aptitudini și abilități de relaționare interumană precum extraversiune, agreabilitate, conștiinciozitate, stabilitate emoțională, deschiderea către noi experiențe, nivel de energie, obiectivitate, capacitate de adaptare, tenacitate.
    Are caracter de obligativitate pentru toți administratorii.
  • Aptitudini cognitive: necesare pentru asigurarea disponibilității unei persoane de a folosi în munca sa diferite tipuri de procese cognitive cum sunt raționament deductiv, aptitudini numerice și aptitudini verbale.
    Are caracter de obligativitate pentru toți administratorii.
  • Interese ocupaționale specifice postului: Prezintă ariile principale de interes ale unei persoane, enumerate în ordinea preferinței. Acestea reflectă tipurile de activități care îl inspiră și motivează cel mai mult pe candidat. Ele pot fi comparate cu interesele asociate în mod normal postului de administrator.
    Nu are caracter de obligativitate pentru toți administratorii.
  • Planificare și organizare: necesare pentru asigurarea unui flux optim activităţii societăţii, prin previzionarea acţiunilor viitoare şi alocarea eficientă a resurselor. De asemenea, necesară pentru creionarea planurilor de investiţii, în conducerea proiectelor pe care societatea le gestionează/ dezvoltă.
    Nu are caracter de obligativitate pentru toți administratorii.

Dacă îndeplinești condițiile de mai sus și ești interesat/ă să te alături echipei noastre, te rugăm să ne trimiți CV-ul tău la adresa de e-mail: [email protected].

Îți mulțumim pentru interesul acordat și pentru dorința de a contribui activ la dezvoltarea comunei Corbeanca!


Publicarea procedurii de selecție și nominalizare a membrilor Consiliului de Administrație al Societății Trans Auto Corbeanca

Având în vedere:
– prevederile Hotărârii nr. 02/2025 a Adunării Generale a Asociaților Societății Trans Auto Corbeanca S.R.L., privind declanșarea procedurii de selecție și numire a administratorilor Societății Trans Auto Corbeanca S.R.L 
– publicarea la data de 06.06.2025, pe site-ul autorității publice tutelare Primăria Comunei Corbeanca și al Societății Trans Auto Corbeanca SRL a Proiectului componentei integrale a Planului de selecție a administratorilor Societății Trans Auto Corbeanca SRL;

În temeiul prevederilor art. 5 alin. (3) și alin. (4) din Anexa nr.1 și ale Art.4 alin. (2) și alin. (3) din Anexa nr. 1b la H.G. nr. 639/2023 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a O.U.G. nr.109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice;

Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Corbeanca, în calitate de autoritate publică tutelară a Societății Trans Auto Corbeanca S.R.L., vă invită în ziua de 11.06.2025 ora 12:00, la sediul U.A.T. Corbeanca, în vederea organizării consultărilor cu asociații Societății Trans Auto Corbeanca S.R.L. care reprezintă, împreună sau individual, peste 5% din capitalul social al Societății, pentru definitivarea elaborării componentei integrale a Planului de selecție, respectiv pentru efectuarea propunerilor de modificare si completare a: 
– PLANULUI DE SELECTIE – componenta integrală pentru desemnarea administratorilor Societății Trans Auto Corbeanca S.R.L. 

Precizăm că au dreptul de a formula propunerile, asociații reprezentând, individual sau împreună, cel puțin 5% din capitalul social al Societății Trans Auto Corbeanca S.R.L., în termen de 5 zile de la data publicării. 

În oricare dintre situatii, fie că aveți propuneri, fie că nu sunt propuneri de formulat cu privire la conținutul documentelor publicate sus menționate, vă rugam să ne comunicați acest aspect, pe e-mailul: [email protected], până cel târziu la data de 11.06.2025, ora 10:00.

Cu stimă,
PRIMAR
Ștefan Adrian APĂTEANU.

 


Anunț privind organizarea consultării cu acționarii asupra proiectului profilului administratorilor Societății Trans Auto Corbeanca SRL

Prin Hotărârea Adunării Generale a Acționarilor nr. 02/2025, s-a aprobat declanșarea procedurii de selecție și nominalizare a membrilor Consiliului de Administrație al Societății Trans Auto Corbeanca SRL, pentru un mandat de 4 ani, în conformitate cu prevederile Ordonanței de Urgență nr. 109/2011 privind guvernață corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare și Anexa nr. 1 la Normele metodologice de aplicare a Ordonanței de Urgență nr. 109/2011 privind guvernață corporativă a întreprinderilor publice, aprobate prin Hotărârea de Guvern nr. 639/2023.

Totodată prin Hotărârea Consiliului Local nr. 35/27.05.2025 s-a aprobat Planul de selecție – Componenta inițială pentru numirea membrilor Consiliului de Administrație la Societatea Trans Auto Corbeanca SRL;
Ținând seama de prevederile art. 12 alin. (2) din Anexa nr. 1 la Normele metodologice de aplicare a Ordonanței de Urgență nr. 109/2011 privind guvernață corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare, Comuna Corbeanca – Primăria Comunei Corbeanca în calitate de autoritate publică tutelară elaborează și publică Proiectul profilului consiliului pe paginile de internet ale autorității publice tutelare și, respectiv Societății. Autoritatea publică tutelară consultă acționarii în vederea definitivării profilului Consiliului, ca parte din componenta integrală a planului de selecție.

Acționarii au dreptul de a formula propuneri de modificare și completare a proiectului profilului Consiliului în termen de 2 zile de la data publicării. Astfel, având în vedere prevederile de mai sus Comuna Corbeanca – Primăria Comunei Corbeanca, în calitate de autoritate publică tutelară publică proiectul profilului Consiliului spre a-l supune consultării acționarilor, până la data de 03.06.2025.

PRIMAR
Ștefan Adrian APĂTEANU